نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 5 )، بازار داغ می شود!

آخرین اخبار نقل و انتقالات ( 5 )، بازار داغ می شود!

در میان تمامی خبرهایی که از نقل و انتقالات هر تیم منتشر می شود، به حتم، تنها معدودی رنگ واقعیت به خود می گیرد و نهایی می شود. در خبرها، گاه تا جذب بازیکنی پیش می رویم اما در نهایت به شایعه بودنش پی می بریم و گاه در عین بی خبری، شاهد حضور بازیکنی در تیم می شویم! در هر حال، پیگیری نقل و انتقالات شیرین است، با تمام استرس ها، عصبانیت ها و شادی هایی که در پی دارد...

 

فابرگاس

 

 

همانطور که پیشتر نیز بدان پرداختیم، کونته سرمربی اسبق یووه، فابرگاس را به یوونتوس پیشنهاد داده و طبق گزارش امروز توتو اسپورت:

 

یووه نسبت به خرید وی بی علاقه نیست. الگری از زمانی که در میلان حضور داشت، به فابرگاس علاقه داشته و او را برای جایگزینی پیرلو در نظر داشت. شاید بعد از سال ها، این تابستان او را به عنوان جایگزین پوگبا به چنگ آورد... باید ببینیم!

 

کوادرادو

 

 

مدتی از او بی خبر بودیم اما امروز اخباری پیرامون آینده ی او منتشر شد. طبق گزارش امروز توتو اسپورت

 

این بازیکن کلمبیایی که پس از حضوری یک ساله و صد البته موفق در یوونتوس به چلسی بازگشت، هنوز برای ماندن در لندن متقاعد نشده است. کوادرادو میلان و اینتر را خواهان خود می بیند اما طبق این گزارش یووه هنوز از او دست نشسته است و در صورتی که موفق به جذب گابیگل نشود، او را به عنوان جایگزین بازیکن برزیلی، در فاز هجومی خود در نظر دارد.

 

پریرا

 

 

به نظر می رسد پریرا دیگر در یووه جایی نداشته باشد و این بازیکن باید برای آینده خود تصمیم بگیرد. اخیرا چندین باشگاه، از جمله واتفورد، لسترسیتی و وستهم به دنبال خرید او بوده اند و به نظر وستهم، جدی ترین مشتری اوست، و مربی کروات این تیم، وی را برای تکمیل سیستم 3‐3‐4 تیمش لازم دارد. طبق گزارش سان

 

چکش ها می خواهند پیشنهاد خرید قرضی 1 میلیونی، با حق خرید در تابستان بعد را تسلیم سران یووه کنند که البته کار این انتقال را سخت خواهد کرد زیرا بیانکوری قصد فروش قطعی او را داشته و بعید به نظر می رسد با انتقال قرضی او موافقت کند.

 

در کنار خبر منتشر شده توسط سان، طبق گزارش گزتا دلا اسپورت

 

والتر ماتزاری، مربی واتفورد قصد دارد این بازیکن را با مبلغی در حدود 16 میلیون یورو به انگلیس انتقال دهد. در جلسه ای که روز یکشنبه برگزار می شود، تکلیف نهایی انتقال این بازیکن به واتفورد روشن خواهد شد.

 

گابیگل، زازا و توز!

 

 

چرا این سه اسم را همزمان به کار بردم؟ به این دلیل که سرنوشت هر سه بازیکن به یکدیگر گره خورده است!

 

به نظر خروج زازا قطعی است، خواه به ولفسبورگی برود که مدت هاست پشت درب خروجی باشگاه یوونتوس با پول نقدی ناقابل انتظارش را می کشد و خواه به رم، میلان و یا ناپولی که به وی علاقمند هستند. اگر او به ولفسبورگ برود، 25 میلیون یورو به یووه می رسد و 4 میلیون یورو در سال به خودش، و اگر در ایتالیا، مکان دلخواه خودش ماندگار شود، مشخص نیست.

 

در هر حال طبق گزارش ها

 

نتیجه ی خروج او از یووه، به احتمال قریب به یقین، ورود گابیگل می باشد. بازیکنی که با یووه شخصا به توافق رسیده اما اینتر و لستر را نیز با 25 و 27 میلیون یورو، خواهان خود می بیند.

 

در این میان توز گزینه ی جایگزین است برای اینترمیلان، اگر در خرید گابیگل ناکام بماند! بازیکنی که زمانی مانچینی به او علاقه داشت و امروز دی بوئر تازه وارد


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حمیدرضا شمس
حمیدرضا شمس«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: